رئیس اداره ورزش و جوانان زابل:

دانشگاه علوم پزشکی زابل دلسوزانه از ورزشکاران حمایت می کند

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۶ کد : ۴۴۸۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۵۵
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل گفت: دانشگاه علوم پزشکی زابل یکی از حامیان ورزشکاران در منطقه است. که از رئیس دانشگاه و همکارانش قدردانی می کنم. 
دانشگاه علوم پزشکی زابل دلسوزانه از ورزشکاران حمایت می کند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ آقای خواجه محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل در مراسم تقدیر از ورزشکاران و مقام آوران مسابقات ورزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل در مسابقات  ادارات استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی زابل یکی از حامیان ورزشکاران در منطقه است. که از رئیس دانشگاه و همکارانش قدردانی می کنم. 

وی افزود: انجام تست های رایگان PCR  کرونا برای ورزشکاران و ملی پوشان به صورت روزانه و سایر اقدامات این نهاد که با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل میسر شده است توانسته تا بخش مهمی از دغدغه ورزشکاران مرتفع شود.

رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان زابل خاطرنشان کرد: بسیاری از استان ها در انجام تست های کرونا از ورزشکاران طلب پرداخت هزینه را دارند اما با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل کلیه ورزشکاران اعزامی به منطقه سیستان از سایر استان ها،  تست رایگان کرونا انجام می دهند و در سایر امورات ورزشی نیز دانشگاه  همکاری دارد از جمله مسابقات مینی فوتسال که همراهی خوبی در برگزاری مسابقات از سوی دانشگاه شد.
 


( ۱ )

نظر شما :