با توجه به سرعت انتقال امیکرون مردم بیشتر از قبل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند/ دوز سوم واکسن کرونا در وقت مقرر تزریق شود

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۶ کد : ۴۴۸۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن هشدار بر سرعت انتقال امیکرون، سویه جدید بیماری کرونا گفت: یکی از مهمترین عوامل پیشگیری و کاهش خطر این بیماری، دریافت دوز سوم کرونا است.
با توجه به سرعت انتقال امیکرون  مردم بیشتر از قبل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند/ دوز سوم واکسن کرونا در وقت مقرر تزریق شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن هشدار بر سرعت انتقال امیکرون، سویه جدید بیماری کرونا گفت: یکی از مهمترین عوامل پیشگیری و کاهش خطر این بیماری، دریافت دوز سوم کرونا است.

وی افزود: شهروندان می توانند کماکان در محل های تزریق واکسن کرونا، دوز سوم خود را دریافت کنند، مراکز تجمیعی ، پایگاه های سلامت ، خانه های بهداشت و همچنین مراکز  خدمات جامع سلامت روستایی تزریق واکسن را برعهده دارند.

دکتر میرزایی بیان کرد: امیکرون سویه جدید بیماری کرونا است که سرعت انتقال آن بالاتر از جهش های قبلی این بیماریست لذا می طلبد تا شهروندان تا حد قابل توجهی و حتی بیشتر از قبل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: با توجه به ورود امیکرون به کشور از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه و کنترلی بیماری آغاز شده است اما می طلبد تا مردم نیز در کنار مدافعان سلامت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد اوج گیری سویه جدید کرونا در منطقه نباشیم.


( ۶ )

نظر شما :