باید از رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب ایجاد کرد/سردار دلها یاری گر همه مظلومان جهان بود

۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۸ کد : ۴۵۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۷۸
حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سرافراز اسلام شخصیتی بزرگ بودند که رفتار ایشان در ابعاد مختلف قابل بررسی است و می توان از رفتار این شهید گرانقدر یک مکتب ایجاد کرد.
باید از رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب ایجاد کرد/سردار دلها یاری گر همه مظلومان جهان بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سرافراز اسلام شخصیتی بزرگ بودند که رفتار ایشان در ابعاد مختلف قابل بررسی است و می توان از رفتار این شهید گرانقدر یک مکتب ایجاد کرد.

وی افزود: اگر نگاهی به زندگی و رفتار شهید سلیمانی بیاندازیم پی خواهیم برد که این شهید در برابر دشمنان رفتار متفاوت و در برابر مومنان و مظلومان جهان رفتار خاصی داشتند به طوری می توانیم با ایجاد این مکتب، ابعاد متفاوت دشمن شناسی را از نگاه حاج قاسم بیاموزیم. 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری نسب تصریح کرد: در قرآن کریم در آیه ۵۴ سوره مائده نیز خداوند بر رفتار متفاوت مومنان در برابر دشمنان و مظلومان اشاره کرده که مصداق بارز آن اخلاق و رفتار شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در طول عمر پر برکت خود هر کجا صدای مظلومی در جهان بلند شد برای دفاع از آنها جان خود را بر کف دست می گذاشت و به کمک آنها می رفت.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه نگاه قومیتی برای کمک به مظلومان جهان نداشتند و همواره در برابر دشمنان سفت و سخت و در مقابل مومنان مهربان و با عطوفت رفتار می کردند.
 


( ۳ )

نظر شما :