آغاز پروژه های محرومیت زدایی دانشگاه علوم پزشکی زابل در سیستان/ کلنگ احداث یک خانه بهداشت دیگر به زمین زده شد

۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۷ کد : ۴۵۶۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۹۷
ظهر امروز ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس اربابی فرماندار شهرستان زهک، دکتر ادیبا معاون توسعه دانشگاه و دکتر رفیق دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک، کلنگ احداث خانه بهداشت روستای مستیخون به زمین زده شد.
آغاز پروژه های محرومیت زدایی دانشگاه علوم پزشکی زابل در سیستان/ کلنگ احداث یک خانه بهداشت دیگر به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ ظهر امروز 26 دیماه 1400 با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس اربابی فرماندار شهرستان زهک، دکتر ادیبا معاون توسعه دانشگاه و دکتر رفیق دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک، کلنگ احداث خانه بهداشت روستای مستیخون به زمین زده شد.

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در حاشیه این مراسم گفت: برای تحقق شعار پیشگیری بهتر از درمان است باید زیرساخت های بهداشتی قوی را برای مردم فراهم آوریم.

وی افزود: در اوج تحریم ها و تنگناهای اقتصادی قرار داریم اما با توجه به اهمیت سلامت مردم و ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی این پروژه ها را با استفاده از تمامی ظرفیت ها و منابع به بهره برداری خواهیم رساند.

دکتر میرزایی بیان کرد: امیدوار هستیم با ارائه این خدمات بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را در این مناطق حل کنیم تا بتوانیم با ایجاد موج امیدآفرینی باعث ماندگاری مردم در روستاها شویم.

وی خدمت در مناطق محروم را وظیفه خود دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً به این پروژه ها بسنده نخواهیم کرد و برای ارتقای سلامت مردم پروژه های بزرگ و در خور شان مردم سیستان را به بهره برداری خواهیم رساند.

 

 احداث ساختمان جدید خانه بهداشت روستای مستیخون با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان

 


همچنین دکتر مجتبی رفیق دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک نیز در این مراسم گفت: ساختمان جدید خانه بهداشت روستای مستیخون با زیر بنا  100 متر احداث خواهد شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و از محل منابع محرومیت زدایی استانی به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر رفیق دوست  با بیان اینکه این پروژه ظرف 6 ماه آبنده احداث خواهد شد گفت: همچنین خانه بهداشت روستای جلالان نیز که چندی قبل روند ساخت آن آغاز شده بود به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
 


( ۲ )

نظر شما :