برای ساخت یک بیمارستان جدید نیازمند حضور جدی خیرین هستیم

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۶ کد : ۴۵۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۶۸
جلسه وقف و سلامت و جلسه شورای هماهنگی خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل ظهر امروز ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
برای ساخت یک بیمارستان جدید نیازمند حضور جدی خیرین هستیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ جلسه وقف و سلامت و جلسه شورای هماهنگی خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین بامری رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل، حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب مسئول دفتر نهاد رهبری ،  دکتر ادیبا معاون توسعه، حمید رضا بارانی مدیر دفتر حوزه ریاست، دکتر احسان الهی رئیس بیمارستان امیر المومنین(ع) ، دکتر دروهی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ، خانم قریب مدیر پشتیبانی ، افسری مسئول مشارکت های اجتماعی  مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش ظهر 27 دیماه 1400 برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام بامری رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل با بیان اینکه موضوع وقف ابعاد گسترده ای دارد گفت: باید برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در موضوع سلامت بیشتر از وقف استفاده کنیم، مخصوصا برای بیمارانی که توان مالی برای درمان ندارند که الحمدالله در منطقه سیستان این موضوعات توسط خیرین و مردم انجام می شود اما کافی نیست و نیاز دارد تا بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ایران ساخت مسجد در اکثر محلات انجام شده است لذا امروز نیاز داریم تا مردم وقف خود را در حوزه سلامت و بهداشت انجام دهند.

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این جلسه گفت: تعامل با خیرین یکی از مهمترین اقداماتی است که می تواند باعث گسترش خدمات بهداشتی و درمانی مدرن در یک منطقه شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با افتتاح پروژه های بزرگ بهداشتی و درمانی از طریق خیرین توانسته ایم باعث رشد و ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی در سطح منطقه سیستان شویم گفت: برای بازسازی برخی از ساختمان های فرسوده و ایجاد بیمارستان جدید نیازمند حضور خیرین سلامت هستیم که می توانیم با تعامل و شناسایی این عزیزان اقدامات ماندگاری در منطقه رقم بزنیم و در حال حاضر نیاز مبرم به ساخت بیمارستان بزرگ داریم. 

وی افزود: انتظار می رود خیرین عزیز  سیستانی در هر کجا از ایران اسلامی هستند به کمک ما بیایند و در ساخت بیمارستان یاری کنند و هر شهروندی به انداره توان خود می تواند در این امر خیر و ماندگار کمک کند و اجر چنین اعمالی در نزد خداوند بسیار زیاد است زیرا با بهبود هر بیماری خشنودی خانواده ها و در نتیجه رضایت خداوند را در بر دارد .


( ۶ )

نظر شما :