دکتر میرزایی:

بانوان شانه به شانه مردان علیه بیماری کرونا جنگیدند

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۵ کد : ۴۵۸۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت:  در دوران کرونا بانوان شاغل در دانشگاه علوپزشکی زابل شانه به شانه و حتی جلوتر از مردان برای سلامت جامعه می کوشیدند.
بانوان شانه به شانه مردان علیه بیماری کرونا جنگیدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و تجلیل از بانوان نمونه دانشگاه با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه،  مهندس دروهی معاون فرماندار ویژه شهرستان زابل ، رئیس شورای اسلامی شهرستان ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر  ، حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب رئیس دفتر نهاد رهبری ،  همسر محترم امام جمعه شهرستان زابل، سرهنگ لشکری نماینده نیروی انتظامی شهرستان و سرکار خانم حسینی ، معاونین ، مشاور رئیس در امور بانوان و جمعی بانوان برگزار شد.

در این مراسم دکتر هادی میرزایی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) گفت: مادران شهدای دفاع مقدس با الگو گیری از سیرت حضرت فاطمه(س) فرزندانی را تربیت کردند که برای دفاع از ارزش های  انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: نقش اصلی و مهم احیای فرهنگ در یک جامعه بر دوش مادران و بانوان آن جامعه قرار دارد چرا که وظیفه تربیت انسان که عنصر یک خانواده و جامعه است را بر عهده دارند.

دکتر میرزایی با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی توان نقش بانوان در کنترل ویروس کرونا را انکار کرد گفت:  در دوران کرونا بانوان شاغل در دانشگاه علوپزشکی زابل شانه به شانه و حتی جلوتر از مردان برای سلامت جامعه می کوشیدند.

وی ادامه داد: تلاش جدی و با انگیزه بانوان شاغل در دانشگاه علوپزشکی زابل باعث شده است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم عزیزمان ارائه کنیم.


( ۳ )

نظر شما :