دکتر میرزایی:

هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص اُمیکرون

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۱ کد : ۴۶۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۲۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت:ماسک، تهویه مناسب، واکسن و دوری از تجمعات بهترین راهکار برای پیشگیری از کرونا است.
هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص اُمیکرون

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ جلسه ستاد مدیریت کرونا به ریاست دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و با حضور معاونین ، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرهای پنجگانه سیستان و روسای بیمارستانها برگزار شد. 

 

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون ، دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با تاکید بر انجام کامل مراحل واکسیناسیون گفت: بیشترین تاثیر در پیشگیری از بیماری کرونا در کنار واکسیناسیون استفاده از ماسک و ایجاد تهویه مناسب در خانه و محل کار است. 

 

وی افزود: مسیر مبارزه با ویروس کرونا تغییر نکرده است و مردم کماکان باید استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، تهویه مناسب و واکسیناسیون را به جدی بگیرند. 

 

دکتر میرزایی با بیان اینکه مردم نباید شایعات فضای مجازی را بر علیه واکسن کرونا باور کنند گفت: اگر فاصله طولانی بین دوزهای واکسن بیفتد ایمنی بدن به شدت در برابر این بیماری پائین خواهد آمد. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: مردم سیستان مردم آگاهی هستند و همانطور که در دو سال گذشته پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده اند میطلبد با توجه به انتشار سویه جدید ویروس کرونا نیز این پروتکل ها را رعایت کنند. 

 

دکتر میرزایی همچنین در این جلسه ضمن آرزوی سلامتی برای همه ملت شریف ایران بخصوص مردم نجیب منطقه سیستان از شهروندان شمال استان خواست تا یکبار دیگر برای سلامتی عزیزان خود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و مراحل سه گانه واکسن کرونا را تکمیل کنند.


( ۱ )

نظر شما :