دکتر میرزایی: معلولان جامعه نماد تلاش و قدرت هستند

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵ کد : ۴۶۱۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۳۰
به مناسبت دهه مبارک فجر به همت دانشگاه علوم پزشکی زابل و اداره ورزش و جوانان همایش ویلچررانی مخصوص ورزشکاران معلول در زابل با حضور فرماندار،امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر و جمعی از معلولان منطقه سیستان برگزار سد
دکتر میرزایی: معلولان جامعه نماد تلاش و قدرت هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ به مناسبت دهه مبارک فجر به همت دانشگاه علوم پزشکی زابل و اداره ورزش و جوانان همایش ویلچررانی مخصوص ورزشکاران معلول در زابل با حضور فرماندار،امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از معلولان منطقه سیستان برگزار شد.

در این مراسم دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: معلولان عزیز را میتوان به افرادی پر تلاش تشبیه کرد و  تلاش مضاعف این عزیزان  می تواند الگوی مناسبی برای همه افراد جامعه باشد.

دکتر میرزایی معلولان جامعه را نماد همت، تلاش و قدرت دانست و گفت: امیدوار هستیم تا توفیق حاصل شود تا بتوانیم بیشترین خدمت را به معلولان عزیز سیستان کنیم.

وی همچنین گفت: بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و همواره شاهد اتفاقات شایسته و در خور شان هستیم.

دکتر میرزایی با بیان اینکه نباید خدمات ارزنده نظام را فراموش کرد گفت: امروز منطقه سیستان دارای مراکز بهداشتی و درمانی  است که قبل از انقلاب اسلامی هیچکدام وجود نداشتند.


( ۴ )

نظر شما :