بکارگیری افراد توانمند بدون نگاه جنسیتی در دانشگاه باعث کسب رتبه های برتر کشوری شده است

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۹ کد : ۴۶۱۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۹۷
جلسه مجمع توسعه  سیستان با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، جمعی از معتمدین و سران طوایف منطقه سیستان  و جمعی از بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی زابل به منظور قدردانی از بانوان عرصه سلامت به میزبانی مجمع ، برگزار شد.
بکارگیری افراد توانمند بدون نگاه جنسیتی در دانشگاه باعث کسب رتبه های برتر کشوری شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ جلسه مجمع توسعه  سیستان با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، جمعی از معتمدین و سران طوایف منطقه سیستان  و جمعی از بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی زابل به منظور قدردانی از بانوان عرصه سلامت به میزبانی مجمع ، برگزار شد.

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این جلسه ، گفت: سران طوایف و ریش سفیدان در سیستان از سرمایه های بزرگ این منطقه به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه جایگاه زن از دیرباز در منطقه سیستان دارای ارج و جایگاه بوده  است افزود: سیاست های دانشگاه علوم پزشکی زابل به طوری پیش می رود که تبعیض جنسیتی در آن هیچ نقشی ندارد و نخواهد داشت.

دکتر میرزایی ادامه داد: بانوانی که امروز در جایگاه معاونت و مدیریت ها هستند بر اساس شایستگی انتخاب شده اند زیرا  از ابتدا برنامه ریزی کرده ایم که افراد توانا را بدون نگاه جنسیتی در جایگاه مدیریت قرار دهیم .

وی ادامه داد: نتیجه سیاست های دانشگاه علوم پزشکی زابل برای بکارگیری افراد توانا باعث شده است تا در سال های اخیر رتبه های برتر کشوری را کسب کنیم و در برخی از برنامه ها نیز حتی توانسته ایم از دانشگاه های بزرگ سایر استان ها نیز پیشی بگیریم.


بکارگیری افراد توانا در دانشگاه علوم پزشکی زابل باعث ارتقا رتبه شده است


خانم قریب مدیر پشتیبانی دانشگاه  پزشکی زابل نیز در این مراسم گفت: بانوان سیستان افتخار این را دارند که از  صدر اسلام تا کنون افتخار های بسیاری آفریده اند.

وی افزود: قطعا مشارکت بانوان برای رفع مشکلات سیستان تاثیرگذار خواهد بود ، در طول انقلاب اسلامی، مادران و بانوانی بسیاری بودند که توانسته اند مشکلات بزرگ را مرتفع سازند.

خانم قریب همچنین عنوان کرد: ریاست  دانشگاه علوم پزشکی زابل از ابتدا تا کنون نگاه عادلانه جنسیتی برای منصب های مختلف دانشگاه داشتند و این امر باعث شده است رتبه های برتر کشور را کسب کنیم.

وی ادامه داد: امروز بیشتر از 80 درصد پست های مدیرتی ستاد دانشگاه علوم پزشکی زابل بانو هستند که این نشان دهنده عدم وجود نگاه جنسیتی در دانشگاه است.

خانم قریب بیان کرد: وجود یکی از مدرنترین و بزرگترین زایشگاه های جنوب شرق کشور در منطقه سیستان و سایر خدماتی که به صورت ویژه برای بانوان در نظر گرفته شده است نشان دهنده توجه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی به مقام زن و بانوان جامعه است.


( ۲ )

نظر شما :