برگزاری مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۸ کد : ۴۶۲۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۴۱
دفتر نهاد رهبری به مناسبت حلول ماه مبارک رجب مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» با همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی، معاونت درمان، معاونت بهداشتی و شبکه های بهداشتی درمانی زهک، نیمروز، هامون و هیرمند ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار می نماید.
برگزاری مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دفتر نهاد رهبری به مناسبت حلول ماه مبارک رجب مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» با همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی، معاونت درمان، معاونت بهداشتی و شبکه های بهداشتی درمانی زهک، نیمروز، هامون و هیرمند ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار می نماید.

همکاران گرامی پس از مطالعه و یا گوش دادن به فایل صوتی کتاب، نکات مهم از نگاهشان در قالب دست نوشته یا صوت از طریق پیام رسانهای ایتا، تلگرام، سروش و یا واتساپ به شماره 09397281819 با ذکر نام و نام خانوادگی و محل خدمت ارسال نمائید.

نکته: با توجه به اینکه هدف مطالعه تمام کتاب است کسانی در این مسابقه می توانند شرکت کنند که یا کتاب را مطالعه کرده و یا کتاب صوتی آن را گوش کرده اند و ارسال مطالب بدون مطالعه جایز نیست.

جوایز مسابقه: نفر اول: 5 میلیون ریال، نفر دوم: 4 میلیون ریال، نفر سوم: 3 میلیون ریال  و 27 نفر کارت 1 میلیون ریالی

به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه و مسئول دفتر نهاد رهبری اعطا می گردد. 

مهلت ارسال 13 اسفند ماه 1400 جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت فایل صوتی و یا متن pdf کتاب به سایت نهاد رهبری در دانشگاه به آدرس zbmu.nahad.ir مراجعه نمایید و یا با شماره 09397281819 تماس بگیرید


( ۱۰ )

نظر شما :

لیلا بصیری ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۷
کتاب سه دقیقه در قیامت خیلی عالی و تاثیر گذار در زندگی میباشد ، ان شاالله همه ما از آن بتونیم به نحو احسنت بهره ببریم