دانشگاه علوم پزشکی زابل یک پروژه عمرانی دیگر را آغاز کرد/ساختمان جدید خانه بهداشت روستای چهارخمی کلنگ زنی شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۵ کد : ۴۶۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۷۸
به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ احداث خانه بهداشت جدید روستای چهارخمی شهرستان هامون به زمین زده شد.
دانشگاه علوم پزشکی زابل یک پروژه عمرانی دیگر را آغاز کرد/ساختمان جدید خانه بهداشت روستای چهارخمی کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ احداث خانه بهداشت جدید روستای چهارخمی شهرستان هامون با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون، سرهنگ پورشهابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دکتر وثوقیان رئیس شبکه بهداشت و درمان ، شورای اداری هامون و  جمعی از معتمدین و ریش سفیدان به زمین زده شد. 

 

جای پای محکم دانشگاه علوم پزشکی زابل در مناطق محروم 
 

 

در این مراسم دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن ، هیچگاه از پروژه های عمرانی غافل نشدیم و همواره ارائه خدمات بهداشت و درمان را در مناطق محروم در الویت کار خود قرار داده ایم. 

وی افزود: احداث ساختمان جدید خانه بهداشت روستای چهار خمی نمونه ای از فعالیت های دانشگاه در مناطق محروم است که برای ارتقا سطح بهداشت و سلامت مردم انجام می شود. 

دکتر میرزایی اعتبار این پروژه را ۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ساختمان جدید خانه بهداشت روستای چهارخمی شهرستان هامون در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع احداث خواهد شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل حفظ و ارتقای سلامت مردم سیستان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد چرا که بر این باور هستیم که این خدمات نظام، باعث ماندگاری مردم در منطقه خواهد شد. 

ارتقا سلامت در منطقه سیستان رتبه خوبی دارد

همچنین مهندس رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون نیز در این مراسم گفت: خدمات خوبی در راستای ارتقا سلامت مردم در منطقه سیستان رخ داده است که باید قدردان زحمات عزیزانمان در دانشگاه علوم پزشکی زابل باشیم. 

 
فرماندار شهرستان هامون تصریح کرد: احداث و ارتقا تجهیزات خانه های  بهداشت در روستاها باعث کاهش هزینه های مردم در رفت و آمد ها خواهد شد 


مهندس رخشانی نسب ضمن قدر دانی از زحمات کادر درمان و ریاست دانشگاه در بحث واکسیناسیون گفت: با توجه به سهولت در امر تزریق واکسن کرونا استقبال مردم برای تزریق واکسن خوب بوده است اما همچنان مردم باید تزریق دوز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

 

1400/11/18

کلید واژه ها: چهارخمی خانه بهداشت میرزایی دانشگاه رئیس دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهداشت بهداشت روستای هامون شهرستان هامون


( ۴ )

نظر شما :