دستگاه فلوروسکوپی پیشرفته و مدرن در زابل به بهره برداری رسید/بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) زابل بر روی نوار مدرنیته

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۸ کد : ۴۶۵۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۴۸
دستگاه فلوروسکوپی پلاتینیوم بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) امروز چهارم اسفند ۱۴۰۰ افتتاح و به بهره برداری رسید.
دستگاه فلوروسکوپی پیشرفته و مدرن  در زابل به بهره برداری رسید/بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) زابل بر روی نوار مدرنیته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دستگاه فلوروسکوپی پلاتینیوم بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) امروز چهارم اسفند 1400 با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در حاشیه این مراسم گفت:  جهت ارتقا سطح سلامت مردم و همچنین کاهش هزینه های رفت و آمد بیماران به سایر شهرها ، دستگاه فلوروسکوپی پلاتینیوم بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) نصب و از امروز شروع به کار کرده است.

وی افزود: این دستگاه به مبلغ 80 میلیارد ریال خریداری شده است و به صورت رنگی از برخی از حرکات بدن همانند دستگاه گوارش ،مجاری دستگاه تناسلی، عروق خونی و ... بررسی و تصویربرداری خواهد کرد.

دکتر میرزایی  بیان کرد: با راه اندازی این دستگاه بخش مهمی از هزینه های اضافی مردم کاهش خواهد یافت و تشخیص برخی از بیماری ها با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: مردم سیستان لایق بهترین خدمات پزشکی و درمانی هستند در همین راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم شریف شمال استان در آسایش و آرامش بیشتری به درمان خود بپردازند.


( ۵ )

نظر شما :