آماده باش مدافعان سلامت در ایام نوروز/ دانشگاه علوم پزشکی زابل برای سلامت مردم تعطیل نخواهد بود

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۸ کد : ۴۶۷۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۲۸
جلسه ستاد نوروزی ۱۴۰۱ صبح امروز  مورخ ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ به ریاست دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد.
آماده باش مدافعان سلامت در ایام نوروز/ دانشگاه علوم پزشکی زابل برای سلامت مردم تعطیل نخواهد بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ در این جلسه دکتر میرزایی با بیان اینکه در ایام نوروز مراکز  بهداشتی درمانی  کاملا در آماده باش قرار دارند، گفت: در آستانه ایام نوروز مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی همچنین خانه های بهداشت در کل منطقه سیستان آماده باش هستند و  حتی یک روز تعطیلی ندارند و خدمات دهی و تزریق واکسن انجام می شود تا در این ایام، مردم دغدغه ای نداشته باشند.

وی افزود: همچنین داروخانه های شبانه روزی و کشیک  نیز فعال هستند.

دکتر میرزایی با تاکید بر اینکه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) در ایام نوروز همچنان به مردم عزیز خدمات ارائه خواهد داد، گفت: پایگاه های اورژانس ثابت و موقت ویژه ایام نوروز  راه اندازی خواهد شد تا در این مدت مردم و مسافران نوروزی بتوانند در ساده ترین حالت ممکن به خدمات امدادی و پیش بیمارستانی دسترسی پیدا کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل همچنین بیان کرد: دو پایگاه سلامت  موقت نیز در مکان های تفریحی شلوغ منطقه سیستان همانند کوه خواجه و چاه نیمه مستقر خواهد شد تا علاوه بر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مواقع ضروری و حوادث در دسترس عموم مردم باشند.


( ۶ )

نظر شما :