دور دوم برگزاری مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲ کد : ۴۶۸۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۵۳
همکاران گرامی که در دور اول مسابقه نتوانستند که در مسابقه کتاب خوانی سه دقیقه در قیامت شرکت کنند میتوانند با شرکت در دور دوم این مسابقه در قرعه کشی این مسابقه حضور داشته باشند.
دور دوم برگزاری مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ همکاران گرامی که در دور اول مسابقه نتوانستند که در مسابقه کتاب خوانی سه دقیقه در قیامت  شرکت کنند پس از مطالعه کتاب و یا گوش دادن به فایل صوتی کتاب،  نکاتی که برای آنها مهم بوده را به صورت متن یا صوت از طریق پیام رسانهای ایتا، تلگرام، سروش و یا واتساپ به شماره 09397281819 با ذکر نام و نام خانوادگی و محل خدمت ارسال نمائید.


با توجه به اینکه هدف مطالعه تمام کتاب است کسانی در این مسابقه می توانند شرکت کنند که یا کتاب را مطالعه کرده و یا کتاب صوتی آن را گوش کرده اند و ارسال مطالب بدون مطالعه جایز نیست.


به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه لوح تقدیر با تاریخ سال ۱۴۰۰ جهت استفاده در ارتقاع سالیانه از طرف ریاست دانشگاه و مسئول دفتر نهاد رهبری اعطا می گردد و به ۱۴ نفر به قید قرعه کارت هدیه۲ میلیون ریالی اهدا خواهد شد. 


مهلت ارسال ۱۵ ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت فایل صوتی و یا متن pdf کتاب به سایت نهاد رهبری در دانشگاه به آدرس zbmu.nahad.ir مراجعه نمایید و یا به شماره09397281819 پیام داده شود


( ۵ )

نظر شما :