در اولین روز از هفته سلامت؛

مراسم زنگ سلامت در زابل برگزار شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۶ کد : ۴۸۵۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۴
در اولین روز از هفته سلامت ، زنگ سلامت در زابل در محل دبستان ۱۵ خرداد به صدا درآمد. 
مراسم زنگ سلامت در زابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ در اولین روز از هفته سلامت ، زنگ سلامت در زابل با حضور مهندس سنجرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، دکتر ادیبا معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه علوم پزشکی،  روسای مرکز بهداشت ، آموزش و پرورش، دامپزشکی ،  بهزیستی  و بیمه سلامت  و جمعی از کارکنان دانشگاه و دانش آموزان در محل دبستان ۱۵ خرداد به صدا درآمد. 


در این مراسم مهندس سنجرانی ضمن تقدیر از مدافعان سلامت در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: سلامت  یکی از مهمترین عواملی است که با توجه به وجود غذاهای نا سالم در محیط های اجتماعی باید به آن توجه کرد که این امر آموزش های پایه آموزش و پرورش را در مدارس می طلبد. 


همچنین دکتر رودباری رئیس مرکز بهداشت زابل نیز در این مراسم گفت: در دو سال گذشته با توجه به وجود بیماری منحوس کرونا هفته سلامت تحت شعاع آن قرار گرفته بود. 


وی افزود:  خوشبختانه با توجه به تلاش ویژه مدافعان سلامت و همکاری مردم آمار موارد مثبت کرونایی در منطقه سیستان در ۴۸ ساعت گذشته به صفر رسیده است. 


دکتر رودباری همچنین با اشاره به شعار امسال هفته سلامت "سلامت ما، سلامت سیاره ما "  گفت: در حالی زندگی سالمی را می توانیم تجربه کنیم که محیط زیست سالمی نیز داشته باشیم و مقوله سلامت همکاری بین بخشی را می طلبد.


( ۵ )

نظر شما :