برگزاری آیین اختتامیه نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی زابل

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۲ کد : ۴۸۹۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۲۴
برگزاری آیین اختتامیه نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ آیین اختتامیه نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه روز دوشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۶ با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر توانایی(مدرس دوره)، حجت الاسلام و المسلمین حیدری نسب(مسئول نهاد رهبری دانشگاه)، دکتر فرضی(دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه)، دکتر تبریزیان(معاون آموزشی دانشگاه)، حجت الاسلام والمسلمین باقری(مدیر گروه معارف اسلامی و مسئول آموزش این دوره)، دکتر افشاری(معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه)، و اساتید شرکت کننده در این طرح، در هتل آرام شهرستان زابل برگزار گردید. 

 

در این مراسم پس ازخیر مقدم توسط دکتر افشاری، حاج آقا حیدری نسب از زحمات دکتر توانایی، دکتر تبریزیان، دکتر فرضی و کسانی که در برگزاری این طرح مشارکت و همکاری داشتند، تشکر و قدردانی نمود و پس ازاجرای همخوانی "سلام فرمانده" توسط فرزندان اساتید جوایزی به آنها اهداء گردید. 

 

لازم به ذکر است در این دوره 50  نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر‌ به مدت پنج روز در کارگاه آموزشی "کلیات و مبانی اخلاق علمی"شرکت کردند ، همچنین در یک جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل فرزند پروری و صمیمیت همسران به بحث و تبادل نظر پرداختند. ضمناً اساتید حاضر در این طرح با کمک های نقدی خودشان جهت مصارف امور خیریه منا  در این  امر خداپسندانه شرکت نمودند.

 

 


( ۷ )

نظر شما :