برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زابل

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۸ کد : ۴۹۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۷۵
برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زابل

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زابل 

 

جلسه شورای فرهنگی در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۷ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا حیدری نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ، معاون دفتر نهاد ، مدیر امور مالی ، نماینده معاونت بهداشتی  ، معاون آموزشی ، معاون فرهنگی و دانشجویی،  بسیج جامعه پزشکی ، فرماندهان بسیج دانشجویی برادران و خواهران و دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان در محل سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد . 

 

در این جلسه پیشنهادات و برنامه های فرهنگی ارائه و پس از تبادل نظر  در خصوص هر یک تصمیم گیری شد ‌ 

 

دکتر میرزایی : 

اردوهای دانشجویی باید در بعد آموزشی فعالیت بیشتری داشته باشند و دانشجویانی از رشته های تغذیه ، داروسازی ، مامایی و ... از ترم های آخر برای آموزش در این اردوها قرار گیرند و مصرف صحیح تر دارو ، نوع تغذیه ، فرزندآوری و نکات بهداشتی را  بیان کنند . 

 

رئیس دانشگاه در خصوص آتش سوزی محدود در خوابگاه ریحانه گفت : فیوز برق در زمان اوج مصرف و از طرفی نواسانات، دچار آتش سوزی محدود قرار گرفت که بلافاصله معاون فرهنگی و دانشجویی با بسیج نیروها در محل حضور یافته و ضمن انتقال دانشجویان به سایر خوابگاه ها ، نقص موجود در اسرع وقت بدون خسارت جانی و مالی رفع گردید، از این عزیزان تشکر می کنم . 

جهت تکمیل خوابگاه ۴۰۰ نفره در حال  پیگیری مستمر هستیم و با تامین بودجه اقدام خواهد شد . 

 

مسئول و معاون دفتر نهاد رهبری نیز پیشنهادات و برنامه های فرهنگی را مطرح و از تلاش معاون فرهنگی و دانشجویی در مدیریت آتش سوزی خوابگاه که هیچگونه خسارت مالی و جانی نداشت ، تشکر و قدردانی کردند . 

 

فرماندهان بسیج دانشجویی و دبیر جامعه اسلامی دانشجویان نیز پبشتهادات ،برنامه ها ، مسائل و مشکلات را مطرح کردند که تصمیم مناسب و  لازم از سوی شورای فرهنگی اتخاذ شد .

 

 


( ۵ )

نظر شما :