افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۷ کد : ۴۹۳۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۱
بخش دیالیز بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند افتتاح شد.
افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ در آئین افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند گفت: به واسطه تداوم ارائه خدمات و همچنین ارتقای سطح سلامت و بهداشت مردم در منطقه سیستان، خوشحال هستیم چرا که فرزند این آب و خاکیم و تا حد توان و حتی فراتر از آن در عرصه پزشکی و بهداشتی برای مردم سرزمین‌ مان تلاش خواهیم کرد. 

 

وی افزود: با افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای هیرمند، بیمارانی که مسیر چند ده کیلومتری هیرمند تا زابل را طی می کردند اکنون با آرامش بیشتری در شهر خود به درمان خواهند پرداخت. 

 

دکتر میرزایی ادامه داد: با تلاش جهادی همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی زابل به طور مداوم شاهد پروژه های جدیدی در منطقه سیستان هستیم و  بر این باوریم که لیاقت مردم صبور سیستان بیش از این مقدار است و تلاش خواهیم کرد تا نیاز های بهداشتی و درمانی مردم را مرتفع سازیم. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: پروژه های چند میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی زابل در حالی یکی یکی به انتها می رسند که در سخت ترین شرایط تحریم ها قرار داریم که اگر تلاش های جهادگونه همکاران ما در حوزه دانشگاه نبود این امر میسر نمی شد. 

 

وی تصریح کرد: واکسیناسیون عمومی کرونا که در دولت مردمی انجام شد باعث شد تا آمار مرگ و میر کرونا در کشور در برخی از روزها به صفر برسد که امیدوار هستیم این مهم تداوم داشته باشد. 

 

دکتر سرگزی نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه از خدمات ارزشمند رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تقدیر و تشکر میکنم گفت: در گذشته بسیاری از خدمات درمانی و بهداشتی در شهرهای مختلف سیستان محیا نبود که با تلاش دکتر میرزایی و همکارانشان پیشرفت قابل توجهی را شاهد بوده ایم. 

 

درآمد بیمارستان شهدای هیرمند ۷ برابر افزایش یافت 

 

دکتر شاقوزائی رئیس بیمارستان شهدای هیرمند نیز در این مراسم گفت: با توجه به پیگیری های مکرر دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و حمایت های نماینده جوان سیستان دکتر سرگزی در مدت کوتاهی بخش های مهمی از بیمارستان شهدای هیرمند فعال و در حال حاضر به مردم خدمات رسانی میکند. 

 

وی گفت: با توجه به جذب نیروی متخصص از جمله پزشک متخصص زنان،اطفال، بیهوشی، رادیولوژی، قلب ،داخلی و جراح بخش های مهمی از بیمارستان شهدای هیرمند مانند کلینیک، زایشگاه و بستری بیمارستان فعال شده است که همین امر باعث افزایش درآمد های بیمارستان تا ۷ برابر گذشته شده است. 

 

 


( ۳ )

نظر شما :