تفکر بسیجی و عمل جهادی عامل موفقیت خادمان عرصه سلامت/ به زودی افتتاحیه های ویژه ای در سیستان خواهیم داشت

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۴ کد : ۴۹۳۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۹۸
صبح روز دهم خردادماه ۱۴۰۱ دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل از روابط عمومی ستاد مرکزی و حوزه های تابعه تقدیر به عمل آورد.
تفکر بسیجی و عمل جهادی عامل موفقیت خادمان عرصه سلامت/ به زودی افتتاحیه های ویژه ای در سیستان خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات کلیه عوامل روابط عمومی های حوزه دانشگاه گفت: با توجه به بستر های مناسب فضای مجازی این روزها انتشار اخبار با سهولت بیشتری انجام می شود که این امر باعث شده است تا جدیت کار همکاران ما در حوزه روابط عمومی در شهر ها و روستاها هم با جدیت بیشتری دنبال شود. 


وی افزود: اوج اهمیت فعالیت حوزه روابط عمومی ها در هنگام شیوع ویروس کرونا نمایان شد به طوری که با اطلاع رسانی دقیق و تعامل با رسانه های تاثیرگذار منطقه منجر به نتایج مطلوبی در امر رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون سراسری کرونا شد. کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی و سایر حوزه ها با شرایط سخت در سیستان نماینگر اوج تلاش و عمل جهادی است که صمیمانه تشکر و قدردانی می شود . 


وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در سال های اخیر توسط دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: افتتاح پروژه های بزرگی مانند بیمارستان سل،کلینیک تخصصی و فوق تخصصیLDR و Nicu اورژانس پیشرفته و مدرن افتتاح خانه های بهداشت ،مراکز  و ..‌ نشان از عزم جدی خادمان مردم در امر خدمت رسانی  دارد که هیچگاه ویروس کرونا و کمبود منابع در شرایط تحریم مانعی برای انجام این کار نبوده است. 


دکتر میرزایی همچنین خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا در حالی که بسیاری از فعالیت های سایر مراکز دولتی و غیر دولتی به تعطیلی کشانده شده بود اما مدافعان سلامت و خادمان مردم در دانشگاه علوم پزشکی زابل برای حفظ سلامت مردم عزیز حتی ساعتی تعطیلی را نپذیرفتند و با وجود برخی از مشکلات همچنان سربلند بیرون آمدند.


وی عامل درخشش مدافعان سلامت و کلیه پرسنل دانشگاه را تفکر بسیجی و عمل جهادی عنوان کرد و افزود:  اقدامات مثبت و پروژه های بزرگی در دانشگاه علوم پزشکی زابل اتفاق می افتد و  تحریمهای ظالمانه و شیوع کرونا  نتوانست توجه ما را از توسعه  زیر ساختها دور کند . 

دکتر میرزایی همچنین با بیان اینکه سلاح ما در برابر تمام نامهربانی ها خدمت صادقانه و بدون حاشیه است گفت: بر این باور هستیم که خدا در کنار ماست و به همین دلیل کارکنان عرصه سلامت با جدیت به وظایف خود عمل خواهند کرد و طی هفته های آینده پروژه های متعدد و #ویژه ای در سیستان افتتاح  می شود . 

 در ادامه یکی از رابطان روابط عمومی گفت : خدمت شبانه روزی مدافعان سلامت به معنای واقعی با تفکر بسیجی بود ، از نزدیک جهاد همکاران را در روستاها و شهرها دیدیم ، برای آموزش جهت آگاهی بیشتر از خطرات کرونا و تزریق واکسن مراجعه خانه به خانه داشتیم ، پیگیری های مستمر ، مراجعات متعدد به منازل توسط  مدافعان سلامت سیستانی در حالی انحام می شد که مرخصیها لغو و حتی یک روز تعطیل نداشتیم، خدای خود را شاکریم که در نبرد با ویروس منحوس کرونا سربلند بودیم و نتیجه تلاش خادمان عرصه سلامت سیستانی کمتربن آسیب از گزند کرونا بود. 


( ۳ )

نظر شما :