اولین مرکز درمان ناباروری شمال استان در اوج تحریم ها افتتاح شد

۰۹ تیر ۱۴۰۱ | ۰۱:۰۸ کد : ۴۹۸۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۹۶
صبح امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ معاون فرماندار زابل، معاون فرماندار نیمروز ، سرهنگ ثمره فرمانده انتظامی، سرهنگ حسینی جانشین سپاه زابل،  رئیس و اعضای شورای اسلامی زابل ، همسر محترم  امام جمعه معزز زابل ، مرکز تشخیص و درمان ناباروری اوشیدا در زابل افتتاح شد.
اولین مرکز درمان ناباروری شمال استان در اوج تحریم ها افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این خصوص گفت: این مرکز در مساحت ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد. 

وی افزود: هدف از ساخت این مرکز؛ درمان ناباروری با حضور پزشکان فوق تخصص است تا بیماران عزیز سیستانی دیگر برای درمان به سایر استان ها مراجعه نکنند. 

دکتر میرزایی همچنین بیان کرد: در گذشته شهروندان سیستانی به دلیل نبود اینگونه امکانات مجبور بودند تا برای درمان، خطرات جاده های پر حادثه را به جان بخرند تا به استان های دیگر برسند لذا این مسئله باعث شد تا چنین مرکزی را در سیستان راه اندازی کنیم تا شهروندان بتوانند در محل زندگی خود درمان را انجام دهند. 

دکتر میرزایی  گفت: این مرکز درمان شامل بخش های کلینیک ناباروری، آزمایشگاه، جنین شناسی، اتاق عمل، ریکاوری و بخش های دارویی است که با توجه به وجود تجهیزات روز دنیا کلیه خدمات درمان ناباروری در این مرکز انجام خواهد شد.

وی گفت: پروژه های دانشگاه علوم پزشکی زابل در حالی در سال های اخیر به سرانجام می رسد که در شدیدترین تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب قرار داریم و این امر محقق نمی شد بلکه با تلاش و کوشش همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی زابل.

 

 


( ۲۸ )

نظر شما :