کلنگ زنی ساختمان جدید خانه بهداشت روستای کول شهرستان هامون

۱۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۷ کد : ۴۹۹۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۳۴
ساختمان جدید خانه بهداشت روستای کول شهرستان هامون با همکاری موسسه خیریه رحمت واسعه و شورای عالی هاسب به زمین زده شد.
کلنگ زنی ساختمان جدید خانه بهداشت روستای کول شهرستان هامون

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح امروز با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، دکتر ادیبا معاون توسعه،خیرین موسسه خیریه رحمت واسعه ، مدیر عامل شورای عالی هاسب ، معاون فرمانداری هامون؛ بخشدار مرکزی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان هامون و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان روستای کول ؛ کلنگ ساختمان جدید خانه بهداشت این روستا با همکاری موسسه خیریه رحمت واسعه و شورای عالی هاسب به زمین زده شد.

در این مراسم دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن تقدیر از حضور فعال خیرین در حوزه بهداشت و درمان منطقه سیستان گفت: با توجه به اینکه برخی از خانه های بهداشت در روستاهای مختلف و محروم منطقه سیستان عمر مفید آنها به اتمام رسیده است و همچنین فضای کمتری برای ارائه خدمات به مردم داشتند تصمیم بر این شده است تا خانه بهداشت جدیدی در این روستاها بنا شود.

وی افزود: خانه بهداشت  روستای کول شهرستان هامون با زیربنای 100 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 750 میلیون تومان با همکاری موسسه خیریه رحمت واسعه و شورای عالی هاسب  ظرف مدت دو الی سه ماه ساخته خواهد شد.

دکتر میرزایی وجود خانه های بهداشت در مناطق محروم را از خدمات مهم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خانه بهداشت پیشانی سلامت است چرا که شناسایی بیماران و پیشگیری از بیماریها  در روستاها بر عهده بهورزان در این مکان مهم است.

همچنین معاون فرماندار شهرستان هامون نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل وجود این خدمات  در روستاهای محروم را مهم دانست.


( ۵ )

نظر شما :