دستگاه اکسیژن ساز پیشرفته در بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک نصب شد/ هزینه ۴۵ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی زابل برای بیماران تنفسی ناشی از طوفان و کرونا

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۵ کد : ۵۰۳۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۶۰
صبح امروز ۲۹ تیرماه دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک افتتاح شد.
دستگاه اکسیژن ساز پیشرفته در بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک نصب شد/ هزینه ۴۵ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی زابل برای بیماران تنفسی ناشی از طوفان و کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ درحالی که طوفان های ۱۲۰ روزه منطقه سیستان باعث بوجود آمدن مشکلات تنفسی برای بسیاری از مردم شده است دانشگاه علوم پزشکی زابل دستگاه اکسیژن ساز پیشرفته را با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک نصب کرد. 

 

در همین حال صبح امروز ۲۹ تیرماه با حضور  دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت امام جمعه معزز شهرستان  زهک، مهندس دهمرده فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و شورای اداری شهرستان زهک، دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک افتتاح شد. 

 

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در حاشیه افتتاح دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سیدالشهدا  (ع) شهرستان زهک گفت: با نصب این دستگاه اکسیژن ساز در هر ساعت ۶۰۰ لیتر اکسیژن تولید میشود، این درحالی است که مصرف بیمارستان در هر ۲۴ ساعت هزار لیتر است. 

 

وی با بیان اینکه افتتاح این دستگاه اکسیژن ساز ۴۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است بیان کرد: در حال حاضر همه بخش های بیمارستان و حتی کلینیک ها مجهز به اکسیژن این دستگاه شده اند که در بهبود وضعیت درمان تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با بیان اینکه با نصب این دستگاه دیگر از کپسول اکسیژن استفاده نخواهد شد گفت:  این دستگاه اکسیژن ساز با توجه به عمل چند مرحله ای تولید اکسیژن بالاترین سطح و کیفیت اکسیژن را تولید می کند که می تواند کمک بزرگی به بیماران تنفسی حال حاضر منطقه سیستان کند. 

 

دکتر میرزایی گفت: ما برای بهداشت و درمان همشهریان عزیزمان بهترین تجهیزات و مکان های بروز و مجهز را خواهانیم که به لطف خدا بسیاری از این اهداف انجام و همچنان این رسالت خود را ادامه خواهیم داد.

 

 


( ۳ )

نظر شما :