نشست صمیمی با تعدادی از بهورزان سیستان/ واریز پاداش های عقب مانده بهورزان تا هفته آینده

۰۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۲ کد : ۵۰۸۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۹۰
نشست صمیمی با تعدادی از بهورزان سیستان/ واریز پاداش های عقب مانده بهورزان تا هفته آینده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ ظهر امروز ششم شهریور ۱۴۰۱ دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با هدف رفع برخی از دغدغه های بهورزان منطقه سیستان با جمعی از این قشر زحمت کش دیدار و گفت و گو کرد.

 

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این نشست ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی بهورزان منطقه سیستان بیان کرد:

شیوع کرونا باعث شد زحمات و تلاش نیروهای بهداشت و درمان بیشتر دیده شود، این قشر فعال و پویا در این دوران سخت، ایثار کردند و در حالیکه همه ادارات و صنوف در کشور تعطیل بودند تمام مرخصی های زحمت کشان بی ادعا ی بهداشت و درمان لغو و در خدمت بیماران و تلاش جهت کنترل و پیشگیری از بیماری ناشناخته کرونا بود، 

کارکنان عرصه سلامت سیستان با عملکرد جهادی خود حماسه آفریدند و در سطح کشور از برترین ها شدند، این درخشش تنها در سایه توکل به خداوند متعال و تلاش شبانه روزی مقدور است و 

 بهورزان، سربازان خط مقدم سلامت نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری در این جنگ نابرابر دارند که امروز اقدامات با ارزش این عزیزان باعث ایجاد امید در دل مناطق محروم شده است.

 

وی افزود: با توجه به زحمات شبانه روزی بهورزان در مناطق مختلف سیستان همواره تلاش ما نیز این بوده است که موانع کاری پیش پای این عزیزان برداشته شود، در همین راستا نیز با پیگیری های مکرر مقرر شده است تا نهایتا هفته آینده بخشی از پاداش های عقب مانده آنها به حسابشان واریز شود.

 

دکتر میرزایی همچنین ضمن تقدیر از زحمات بهورزان در امر بیماریابی بخصوص در دوران انتشار ویروس کرونا گفت: بهورزان در این برهه زمانی حساس باید مردم را با مزایای واکسن کرونا آشنا کنند تا ضمن تزریق دوزهای یادآور بتوانیم این بیماری را در ماه های آینده کنترل کنیم.

 

در پایان این مراسم دکتر هادی میرزایی به همراه دکتر اکبری زاده معاون بهداشتی دانشگاه از بهورزان حاضر در این جلسه تقدیر و از زحمات آنها تشکر کردند.

 

 

 

 


( ۷ )

نظر شما :