افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای آل گرگ شهرستان هیرمند

۰۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۵ کد : ۵۰۸۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۷۰
افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای آل گرگ شهرستان هیرمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح امروز ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در پنجمین روز از هفته دولت، ساختمان جدید خانه بهداشت روستای آل گرگ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، دکتر برازنده فرماندار شهرستان هیرمند، حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه معزز ، دکتر عبادتی مدیر شبکه بهداشت و درمان هیرمند و اهالی روستا افتتاح شد.

 

دکتر عبادتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند در همین راستا گفت: این خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و در مساحت ۱۰۰ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی افزود: ساختمان پیشین خانه بهداشت این روستا به دلیل عمر بالا و همچنین فرسوده بودن سازه دیگر قابل استفاده نبوده و به جهت رفاه حال مردم و اهالی محترم روستاهای تحت پوشش ساختمان جدید خانه بهداشت آن ساخته شده است که امروز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

دکتر عبادتی بیان کرد: این خانه بهداشت جمعیتی بالغ بر ۱۸۸۴ نفر تحت پوشش قرار دارد که خدمات بهداشتی و مراقبتی به این افراد ارائه می کند.

 

همچنین دکتر برازنده فرماندار شهرستان هیرمند نیز با تبریک هفته دولت در این مراسم گفت: از خدمات بهداشتی و درمانی تشکر می کنم و این خدمات باقیات و صالحاتی است برای دست اندرکاران ، لذا از مجموعه علوم پزشکی زابل تقدیر و تشکر میکنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت: ساخت خانه بهداشت روستای آل گرگ هیرمند در مدت زمان کوتاهی نشان از تعهد کاری نیروهای دلسوز علوم پزشکی زابل دارد که از این بابت از دکتر میرزایی و مجموعه دانشگاه تقدیر و تشکر می کنیم

 

 

 

 

 


( ۳ )

نظر شما :