کلنگ زنی ساختمان شبکه بهداشت درمان شهرستان زهک ، آموزشگاه بهورزی و افتتاح خانه بهداشت ده نادر

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۱ کد : ۵۱۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۹۱
مورخ ۲۷/۲/۹۶ کلنگ احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، معاونین وی و مسئولان شهرستان زهک به زمین زده شد و همچنین ساختمان جدید خانه بهداشت ده نادر مورد بهره برداری قرار گرفت .
کلنگ زنی ساختمان شبکه بهداشت درمان شهرستان زهک ،  آموزشگاه بهورزی و افتتاح خانه بهداشت ده نادر

کلنگ زنی ساختمان شبکه بهداشت درمان شهرستان زهک ،  آموزشگاه بهورزی و افتتاح خانه بهداشت ده نادر
مورخ 27/2/96 کلنگ احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، معاونین وی و مسئولان شهرستان زهک به زمین زده شد . دکتر مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت درمان زهک ابراز داشت : ساختمان جدید در راستای طرح تحول سلامت با زیر بنای یک هزار متر مربع و اعتباری یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی شروع خواهد شد و به یاری خداوند ، پیگیری رییس دانشگاه و همچنین نگاه ویژه وزارت ، شاهد تکمیل آن در کمترین زمان باشیم .
وی در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید آموزشگاه بهورزی شهرستان زهک نیز اظهار داشت : بهورزان در دو شهرستان زابل و زهک آموزش می بینند و پس از آن در خانه های بهداشت سطح سیستان خدمت می کنند و اکنون ساختمان جدید آموزشگاه بهورزی با زیر بنای یک هزار متری و با اعتباری یک میلیاردو هفتصد میلیون تومان کلنگ زنی می گردد که این طرح هم در راستای طرح تحول سلامت می باشد که انشاا... شاهد بهره برداری آن در زمان کم خواهیم بود .
افتتاح خانه بهداشت ده نادر
مورخ 27/2/96 با حضور رییس دانشگاه و مسئولان شهرستان زهک و همچنین مردم ، ساختمان جدید خانه بهداشت ده نادر مورد بهره برداری قرار گرفت .
دکتر رفیقدوست زیر بنای این خانه بهداشت را 115 متر مربع و هزینه ساخت آن را یکصدونودوهشت میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت و آغاز ساخت را خرداد 1395 اعلام نمود . قابل ذکر است این ساختمان جایگزین ساختمان قدیمی و فرسوده شد.

کلید واژه ها: خانه بهداشت کلنگ زنی افتتاحیه افتتاح دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی زابل


( ۵ )

نظر شما :