درقرارگاه جوانی جمعیت عنوان شد؛

شناسایی ۳ هزار زوج نابارور در سیستان/بزرگترین مرکز ناباروری شرق کشور در زابل افتتاح شده است

۰۱ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۸ کد : ۵۱۸۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۴۱
جلسه قرارگاه جوانی جمعیت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس سنجرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب مسئول دفتر نهاد رهبری ، مهندس نامجو رئیس بیمه سلامت ، معاونین و کارشناسان دانشگاه برگزار شد.
شناسایی ۳ هزار زوج نابارور در سیستان/بزرگترین مرکز ناباروری شرق کشور در زابل افتتاح شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات دولت انقلابی سیزدهم گفت: یکی از مهمترین الویت های دانشگاه علوم پزشکی زابل اجرای فرمان و منویات حضرت آقا است. 


وی با بیان اینکه پس از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در کشور،  بلافاصله مرکز ناباروری در منطقه سیستان افتتاح شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی زابل از جمله اولین دانشگاه ها در سراسر کشور است که این مرکز را در راستای جوانی جمعیت به بهره‌برداری رسانده است.


دکتر میرزایی ادامه داد: به دلیل فعالیت قابل تحسین همکاران حوزه بهداشت در مناطق مختلف سیستان، تعداد سه هزار زوج نابارور شناسایی شده اند که پرونده بخشی از این افراد برای درمان تشکیل شده است.


دکتر میرزایی همچنین گفت: تعدادی از زوج های جوان نابارور نیز در منطقه حضور دارند که از پس هزینه های درمان بر نمی آیند لذا درصدد آن هستیم تا با توجه به اهمیت این مسئله از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم.


مهندس سنجرانی معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان زابل نیز در این جلسه ضمن قدردانی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی زابل ، گفت: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، نباید تمام بار این موضوع را بر دوش دانشگاه گذاشت بلکه تمام دستگاه های اجرایی را ملزم به همکاری با این قرارگاه خواهیم کرد.


وی افزود: امروز همه جوامع دغدغه ارائه حداقلی خدمات بهداشتی و درمانی را دارند که خوشبختانه این خدمات در منطقه سیستان با کیفیت مناسبی به مردم عزیز ارائه می شود.


وی با اشاره به نقش مهم بانوان در اجرای بندهای قرارگاه جوانی جمعیت گفت: برای اجرای اهداف این قرارگاه کارگروه امور بانوان تشکیل شود تا با تاثیرگذاری بیشتری به اهداف قرارگاه جوانی جمعیت برسیم.


( ۴ )

نظر شما :