آغاز ثبت‌نام جشنواره جایزه ملی ایثار

۰۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵ کد : ۵۱۹۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۳۹
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اعلام کرد: ثبت‌نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز ۳۰ مهرماه آغازشد.
آغاز ثبت‌نام جشنواره جایزه ملی ایثار

به گزارش ایکنا به نقل از وبدا، غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند با مراجعه به سایت https://vsa.behdasht.gov.ir/ اخبار و اطلاعات جشنواره را دریافت و طبق ضوابط آیین نامه جشنواره (درج شده در سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر) و از طریق سامانه https://melliisar.behdasht.gov.ir/ ، در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی در مورد شرایط و ضوابط شرکت در این جشنواره، گفت: این جشنواره در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای، phd و تخصص و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری برگزار می‌شود.

جاودان افزود: ارزیابی پرونده دانشجویان شرکت‌کننده،‌ صرفا از طریق سامانه جشنواره ملی ایثار صورت می‏‌گیرد و حداکثر ۱۵ نفر از دانشجویان گروه هدف که بالاترین امتیاز در مقطع - رشته مربوطه را کسب کنند به عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می‌‎شوند.


لینک دانلود فایل

( ۸ )

نظر شما :