پیشرفته ترین تصفیه خانه فاضلاب‌ جنوب شرق کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد/پروژه ۱۷۰ میلیارد ریالی برای مبارزه با کم آبی

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰ کد : ۵۴۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۹
پیشرفته ترین تصفیه خانه فاضلاب‌ جنوب شرق کشور  توسط دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد/پروژه ۱۷۰ میلیارد ریالی برای مبارزه با کم آبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح امروز همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس سنجرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل و شورای اداری شهرستان ، پروژه تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امیرالمؤمنین علی علیه السلام زابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در همین رابطه گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های مهم در خشکسالی است که سهم بخصوصی در کاهش مصرف آب در بحث فضای سبز دارد.

 

 وی افزود: این تصفیه خانه ۵۰۰ متر مکعب آب را به روش هوادهی بیولوژیکی تصفیه می کند و تنها به مصرف فضای سبز دانشگاه و محل پردیس دانشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

دکتر میرزایی اعتبار این پروژه را ۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: صفر تا صد این پروژه مهم کاملا بومی بوده و طراحی و ساخت آن توسط همکاران خود ما انجام شده است.

 

مهندس سنجرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل نیز در افتتاح این پروژه گفت: در شرایط خشکسالی سیستان این چنین پروژه هایی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: وقتی این چنین پروژه ای ظرف مدت ۱ سال انجام می شود قطعا پشت آن یک مدیریت جهادی وجود دارد که من تشکر ویژه ای از ریاست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل می کنم که در زابل این چنین خدماتی انجام می دهند.

 

 

 

 


( ۲ )

نظر شما :