برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زابل

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۵۴۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۲۸
برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، دکتر میرزایی رئیس دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند ، نماینده سپاه پاسداران شهرستان زابل ، اعضای هیات علمی و جمعی از مسئولان ، معتمدین و مردم، مراسم تودیع حجت السلام والمسلمین حیدری نسب و معارفه حجت الاسلام والمسلمین شیخ به عنوان رئیس دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد . 

 

در این مراسم معاون فرهنگی و سیاسی دفتر نهاد رهبری در خصوص امور مربوط به این دفتر سخن گفت و ضمن تشکر،از حجت السلام والمسلمین حیدری نسب برای حجت اسلام والمسلمین شیخ آرزوی توفیق نمود . 

 

دکتر میرزایی نیز ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب ، توفیقات دفتر نهاد رهبری دانشگاه و کسب چند رتبه برتر را نشان از تلاش بی وقفه وی و همکاران دانسته و توفیق ایشان را از خداوند خواستار شد و برای حجت الاسلام والمسلمین شیخ که قبلا نیز این مسئولیت را داشته است، توفیق بیش از پیش را از خالق بی همتا خواستند . 

حجت الاسلام والمسلمین بامری رئیس دفتر نهاد استان نیز در این مراسم برای این دو بزرگوار موفقیت بیشتر را از خداوند طلب نمودند.

 

 

 


( ۲ )

نظر شما :