تشکیل جلسه شورای مجمع خیرین سلامت سیستان

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵ کد : ۵۴۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۴۵
تشکیل جلسه شورای مجمع  خیرین سلامت سیستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح روز ۱۳ اسفندماه سال ۱۴۰۱ با حضور امام جمعه شهرستان زابل، دکتر غنیان معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور ، معاون فرماندار زابل، رئیس دانشگاه و جمعی از معتمدین منطقه سیستان، اعضای مجمع خیرین سلامت سیستان و بازرسین با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم گفت: باید حقا تشکر کنیم از دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل که بستر آرامش دهنده ای برای بیماران ایجاد کرده اند.

 

وی گفت: باید به سوی ایجاد موقوفه های سلامت محور باشیم و منابع خیرین باید پایدار باشد، ولو کم ، لذا وقف یکی از بهترین راه ها برای پایدار کردن منبع است،

 

 امام جمعه شهرستان زابل در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد آرامش برای بیمار و فضیلت آن با بیان روایتی از امام صادق (ع) پرداخت. 

 

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز در این مراسم سران طوایف را مظهر اتحاد در منطقه دانست و افزود: مجمع خیرین سلامت سیستان یک آورد مهم برای این منطقه است.

 

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف مجمع خیرین ، شناسایی خیرین و معرفی نیازهای دانشگاه به این عزیزان است تا بتوانیم از توان آنها بالاترین بهره را ببریم.

 

دکتر میرزایی تصریح کرد: در برخی از روستاها مراکز درمانی مناسبی به همت مجمع خیرین استان احداث شده است که اکنون بسیاری از نیاز های بهداشتی و درمانی مردم را مرتفع می سازد.

 

وی گفت: امیدوار هستیم با شکل گیری این مجمع بتوانیم پروژه های بیشتری در منطقه سیستان احداث کنیم تا بهترین خدمات برای مردم ارائه شود.

 

 

 

 


( ۳ )

نظر شما :