در اولین روز از هفته سلامت؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با امام جمعه زابل دیدار کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۹ کد : ۵۵۹۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۷۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با امام جمعه زابل دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ به مناسبت آغاز هفته سلامت دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به همراه معاونین دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار کرد.

 

در این دیدار دکتر میرزایی ضمن تشریح برنامه های هفته سلامت به بیان خدمات مجموعه دانشگاه پرداخت و گفت:بنا بر وظیفه، سلامت مردم در راس و الویت کار برای ما قرار دارد لذا برنامه ها و طرح های عمرانی زیادی به یاری خداوند منان در سال جدید در کل منطقه سیستان انجام خواهد شد . 

 

وی افزود: به زودی چند افتتاح مهم از جمله اولین مرکز تصویربرداری سیستان خواهیم داشت که مردم ولایتمدار سیستان می توانند از این خدمات پزشکی به صورت مطلوبتر استفاده نمایند. 

 

ححت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه زابل نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت گفت: خدمات نظام بر کسی پوشیده نیست و اتفاقات خوب در یک مجموعه با تلاش و پیگیری مستمر به سرانجام خواهد رسید. 

 

وی ضمن تشکر از زحمات کادر بهداشت درمان و مجموعه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: نظام سلامت در ایران بر خلاف بسیاری از کشورها از جایگاه بالایی برخوردار است که قطعا مردم عزیز نیز قدر این نعمت ها را می دانند.

 


( ۲ )

نظر شما :