آغاز هفته سلامت ۱۴۰۲ با نواخت زنگ سلامت در دبستان دخترانه شاهد (شهیده ثنا پردل)

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۱ کد : ۵۵۹۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۰۸
آئین بزرگداشت هفته سلامت با ویژه مراسم زنگ سلامت رسماً در زابل آغاز شد.
آغاز هفته سلامت ۱۴۰۲ با نواخت زنگ سلامت در دبستان دخترانه شاهد (شهیده ثنا پردل)

صبح شنبه نهم اردیبهشت ماه ، آیین بزرگداشت هفته سلامت با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، دهباشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل ، دکتر اکبری زاده معاون بهداشتی ، دهمرده رئیس اداره سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ، شهردار منطقه دو ، نامجو رئیس بیمه سلامت ، محمدیان رئیس رادیو شهری زابل ، میری رئیس بهزیستی ، دانش آموزان و فرهنگیان در آموزشگاه شهیده ثنا پردل شهرستان زابل برگزار گردید .

حسینعلی دهباشی " مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل " ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته سلامت با بیان اهمیت سلامت با تکیه بر توانمندسازی کلیه دانش آموزان افزود : خود مراقبتی و گوش کردن به توصیه های کادر بهداشتی ، والدین ، معلمین از مهمترین عامل رسیدن به سلامتی است .

  در ادامه دکتر اکبری زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن خوش‌ آمد گویی ، گفت ؛ از 9 تا 15اردیبهشت امسال تحت عنوان هفته سلامت اعلام شده که به مانند سالهای گذشته در بدو ورود این هفته در مدارس زنگ سلامت نواخته می شود و مباحثی به عنوان پیش درآمد و آموزشهای مرتبط با مباحث بهداشتی مطرح می شود. 

 

وی افزود: هدف ازاین هفته اطلاع رسانی در خصوص مباحث بهداشتی درمانی کشور و در عین حال تعقیب افزایش آگاهی های جامعه در ارتباط با موضوع سلامت با تاکید بر شعاری که هر سال سازمان جهانی بهداشت اعلام می کند که امسال شعار سلامتی برای همه با پزشک خانواده اعلام شده است. 

  در ضمن در این مراسم برنامه گروه سرود با عنوان سرود همگانی سلامت و ارائه مقالات و مطالب مربوط به هفته سلامت توسط دانش آموزان اجرا گردید و مدعوین از نمایشگاهی که بهمین مناسبت از فعالیت های دانش آموزان با موضوعات مرتبط با سلامت جامعه و سلامت مدارس برگزارشده بود بازدید نمودند. 

 

در پایان این مراسم به نفرات برتر مسابقه سلامت به رسم یادبود جوایزی اهداء گردید .

 

 

 


( ۲ )

نظر شما :