پیام تسلیت دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه به مناسبت درگذشت دلخراش دو تن از همکاران

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۵ کد : ۵۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۵۶۹
« ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون » با کمال تاسف و تالم درگذشت نابهنگام همکاران ارجمند آقایان محمد کیانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و حامد روشنگر کارشناس پژوهشی ، موجب اندوه فراوان شد. هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان محترم و کلیه همکاران عزیز، از خداوند منان علو درجات برای آن عزیزان سفر کرده و صبر و سلامتی برای کلیه بازماندگان خواهانم. روحشان شاد یادشان گرامی دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل
پیام تسلیت دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه به مناسبت درگذشت دلخراش دو تن از همکاران

« ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون »
با کمال تاسف و تالم درگذشت نابهنگام همکاران ارجمند آقایان محمد کیانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و حامد روشنگر کارشناس پژوهشی  ، موجب اندوه فراوان شد. هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان محترم و کلیه همکاران عزیز، از خداوند منان علو درجات برای آن عزیزان سفر کرده و صبر و سلامتی برای کلیه بازماندگان خواهانم.
روحشان شاد یادشان گرامی
 
 دکتر علی اکبر نصیری
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل

کلید واژه ها: تسلیت


( ۱۸ )

نظر شما :