اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۴ کد : ۵۸۵۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۵۲
اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل (ورودی سال‌های قبل) وزارت بهداشت را اعلام کرد.
اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیم سال اول ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل (ورودی سال‌های قبل) از تاریخ ۲۰ مردادماه الی ۲۰ شهریورماه از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر است.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند تا بر اساس شرایط، ضوابط و اولویت‌های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود. پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کدملی میسر خواهد بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوط صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود. همچنین به درخواست‌هایی که خارج از سامانه اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. دانشجویان موظفند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه، از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، عدم پذیرش واحدهای درسی گذرانده شده در دانشگاه مبدا اخذ واحدهای مورد نیاز در دانشگاه مقصد، متوجه دانشجو خواهد بود.


( ۷ )

نظر شما :