برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۸ کد : ۵۹۶۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۹۰
برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) ، شهادت  امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)

به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) مراسم عزاداری همراه قرائت زیارت عاشورا در مسجد بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شیخ مسئول دفتز نهاد رهبری دانشگاه ضمن تسلیت فرا رسیدن بیست و هشت صفر و تشکر از آقای دکتر دروهی(رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)) و همه کسانی که این مراسم را برگزار نمودند و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شرکت کنندگان در این مراسم، پیرامون شفاعت اهل بیت(علیهم السلام) سخنانی ایراد نمود.

 

حاج آقا شیخ با توجه به روایتی از پیامبر اکرم(ص)گفت: پیامبر(ص) فرمودند: من بر امتم از آدم مؤمن و مشرک نمی ترسم، مؤمن را ایمانش نگه می دارد و مشرک را کفرش رسوا می کند من از آدم منافق می ترسم. ضربه ای که به ادیان مذهبی وارد شده از افراد مسلمان نما بوده، همه اهل بیت(علیهم السلام) جزءحضرت مهدی (عج) که در پرده غیبت به سر می برند توسط همین افرادی که اهل نماز و اسلام بودند به شهادت رسیده اند مانند داعش که به نام اسلام و قرآن افراد زیادی را به آتش کشیدند، لذا سعی کنیم زبان و عمل ما یکی باشد و برای خدا باشد. در محرم هر لحظه یا حسین یا حسین گفتیم سعی کنیم با حسین هم بمانیم، معرفت و شناخت ما نسبت به اهل بیت(علیهم السلام) ودوستی و زیارت آنها در این دنیا، باعث نجات ما در برزخ و شفاعت آنها در آخرت می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرادی(نماینده دفتر نهاد رهبری دانشگاه در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)) نیز با قرائت زیارت عاشورا به ذکر مصیبت و روضه خوانی پرداخت.


( ۳ )

نظر شما :