در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس / برگزاری یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی

۰۸ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۹ کد : ۶۰۱۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۲۰
در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس / برگزاری یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح امروز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی زابل به همت بسیج جامعه پزشکی و ستاد شاهد وایثارگران دانشگاه علوم پزشکی در سالن شهید میرحسینی مجتمع آموزشی برگزار شد.

 

این مراسم با حضور سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مهندس ملاشاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل ، دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، سرهنگ سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل ، آقای ضابطی ایثارگر و جانباز جنگ تحمیلی ، جمعی از مسئولان ، خانواده معظم شهدا و رزمندگان و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.

 

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض خیر مقدم ، گفت: دفاع مقدس همواره در سنگرهای دیگری از جمله جنگ اقتصادی ، جنگ رسانه ای ، تحریم های نا جوانمردانه و ... ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: امروز دشمنان با هدف نا امید کردن ملت به تخریب دستاوردهای نظام می پردازند.

 

دکتر میرزایی در پایان یاد و خاطره همه شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان را گرامی داشت.

 

مهندس ملاشاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن گرامی داشتن هفته دفاع مقدس گفت : در ابتدای انقلاب اسلامی که وضعیت نظامی خوبی نداشتیم چندین کشور به اتفاق قدرتهای جهانی تصمیم گرفتند تا نظام اسلامی و مردمی را از بین ببرند اما هرگز به این خواسته شیطانی خود نرسیدند، قریب به دویست هزار نفر در جنگ تحمیلی شهید شدند و اکنون ما آرامشی داریم که ثمره جانفشانی رزمندگان اسلام بود و در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی صلابت و عزتی بالا در سطح جهان دارد.

 

سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه انسان سازی بود که باعث شد انسان های بزرگی در این برهه رشد کنند‌ و باعث افتخارآفرینی جامعه شوند.

 

وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی به شدت هراس دارد و یکی از مهمترین پروژه های آنها در طول چهار دهه گذشته ایجاد جنگی تمام عیار بر علیه کشور عزیز مان بود که با رشادت رزمندگان اسلام تمام معادلات آنها برهم خورد.

 

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و رزمندگان تقدیر به عمل آمد


نظر شما :