برگزاری جلسه شورای عالی بسیج جامعه پزشکی زابل

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۹ کد : ۶۱۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۱۲
برگزاری جلسه شورای عالی بسیج جامعه پزشکی زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ جلسه شورای عالی بسیج جامعه پزشکی زابل، صبح امروز ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آریایی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان ، معاونین ، مدیران شبکه های بهداشت و درمان و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه دکتر میرزایی بسیج را یک تفکر عظیم دانست و افزود: خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی زابل ، پرسنل فعالیت خود را با تفکر بسیج پیش می برند که همین امر نیز باعث موفقت و پیشبرد اهداف آنها در محل کار شده است.

وی افزود: از مهمترین کارهای بسیج جامعه پزشکی در سیستان که ارائه و در پیش گرفته شده است، ویزیت رایگان ، آموزش همچنین فرهنگسازی آحاد مردم در راستای فرزند آوری و سایر امورات در راستانی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دکتر میرزایی همچنین جهاد تبیین را بسیار مهم دانست و افزود: امروز با توجه به شرایط حساس، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت رسانی را به صورت شبانه روز در پیش گرفته ایم و هر روز باید تلاش داشته باشیم آن را ارتقا و گسترش دهیم .

همچنین حجت الاسلام والمسلین شیخ در این جلسه بیان کرد: بارها شاهد اخلاق نیکو از سوی کادر درمان بوده ایم که این ثمره همان تفکر بسیجی است که در محل کار نهادینه شده است.

وی افزود: خدمت به مردم با تفکر بسیجی باعث می شود تا علاوه بر سهولت در امور انجام کارها ، احساس رضایت هر دو طرف هم بیمار و هم کادر درمان در نهایت ایجاد شود.

آریایی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه برنامه های بسیج جامعه پزشکی، از همکاری همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی زابل با این نهاد کمال تشکر را داشت.


( ۲ )

نظر شما :