پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۹ کد : ۶۱۸۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۷۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل طی پیامی این روز را به تمامی پرستاران به ویژه زحمتکشان این عرصه در شمال استان سیستان و بلوچستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

خانواده بزرگ پرستاری یکی از ارکان های مهم عرصه سلامت به شمار می رود که با صبوری ، سعه صدر و با الگو گرفتن از سیره حضرت زینب (س) به بیماران خدمات ارائه می دهند.

رشادت ها و از خود گذشتگی پرستاران در دوران سخت کرونا نه تنها هیچگاه از اذهان بیماران و مردم نخواهد رفت بلکه جهاد این عزیزان که در صف اول مبارزه با کرونا قرار داشتند مرهمی بر دل بیماران کرونایی و همراهان آنها در آن دوران بود.

جا دارد در این روز به روح بزرگ همه پرستارانی که در حملات وحشیانه رژیم اشغالگر در بیمارستان های متعدد غزه به فیض شهادت نائل آمده اند نیز درود و صلوات بفرستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و “روز پرستار”، تلاش های بی وقفه و خالصانه شما پرستاران عزیز را ارج نهاده و از خداوند متعال موفقیتتان را در تمام مراحل زندگی خواستارم.


( ۵ )

نظر شما :