پیام تسلیت دکتر میرزایی رئیس علوم پزشکی زابل و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در پی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در راسک

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴ کد : ۶۲۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۴۳
پیام تسلیت دکتر میرزایی رئیس علوم پزشکی زابل و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه  در پی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در راسک

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل طی پیامی شهادت جمعی از دلاور مردان و سبز قامتان فراجا توسط  گروههای تروریستی را تسلیت گفتند.

 بار دیگر دست ناپاک دشمنان ملت بزرگ ایران از آستین مزدورانی حقیر بیرون آمد و موجب شهادت ۱۱ تن از فرزندان دلیر و سلحشور ایران اسلامی در حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک شد.

 این آب و خاک، شهدای فراوانی تقدیم کرده است و هر روز مقتدرتر شده ، دشمنان ملت هرگز با چنین اعمال ننگینی نمی توانند خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند، نیروهای نظامی محبوب مردم هستند و آحاد ملت، خود را حامی و همراه آنان می دانند.


اینجانب شهادت پر افتخار این غیور مردان را به مجموعه فراجا و خانواده معظم و معزز آن شهیدان گلگون کفن،   مردم غیور استان سیستان و بلوچستان و ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل، برای بازماندگان، صبر جمیل وبرای شهیدان والامقام علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

دکتر هادی میرزایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم،
(ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون)
شهیدان زنده اند الله اکبر
بخون آغشته اند الله اکبر
بار دیگر یزیدیان و ابوجهل های زمان بصورت ددمنشانه تعدادی از نیروهای عزیز انتظامی که باعث نظم و انضباط و امنیت منطقه راسک بودند را مظلومانه به شهادت رساندند.
 ضمن محکومیت شدید این حادثه دلخراش و وحشتناک، شهادت جوان رشید (پوریا شیخ) و همه همسنگران و همرزمان عزیزش، این سر افرازان جان بر کف را محضر مبارک حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حفظه الله، خانواده های محترم شان و همه امت شهید پرور عرض تبریک و تسلیت داریم.
از همه مسئولان و دولتمردان، خصوصاً نیروهای عزیز و مقتدر نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی خواستاریم عاملین و رابطین این حادثه دهشتناک، مفسدین فی الارض خفاش صفت خون آشام را در اسرع وقت شناسایی، مجازات و به سزای اعمال شنیع و ننگین شان برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ(مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل) و
طایفه بزرگ شیخ، شیخی، شیخ لنگی، شیخ ویسی، شیخ حسینی و همه‌ی طوایف و قبایل وابسته)

 

 


( ۲ )

نظر شما :