اطلاعیه مصاحبه آزمون استخدام پیمانی مهر ماه ۱۴۰۲در دانشگاه علوم پزشکی زابل منتشر شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۵ کد : ۶۳۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۹۱۶
اطلاعیه مصاحبه آزمون استخدام پیمانی مهر ماه ۱۴۰۲در دانشگاه علوم پزشکی زابل منتشر شد

اطلاعیه مصاحبه آزمون استخدام پیمانی مهر ماه 1402

به اطلاع پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402 می رساند ، پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده با اطلاعات خود اظهاری در زمان ثبت نام و مواد آگهی استخدام ، داوطلبینی که واجد شرایط جهت دعوت مصاحبه می باشند طی چند روز آینده از طریق همین سایت اعلام خواهند گردید لازم است داوطلبین موارد زیر را بدقت مطالعه و رعایت نمایند .

ساعت شروع پذیرش داوطلبان واجد شرایط فرایند مصاحبه :

پذیرش در نوبت صبح ساعت 7 الی 7:30 می باشد و در صورت پذیرش در نوبت عصر ساعت 12 تا 12:30 خواهد بود

روند مصاحبه براساس جدول اعلام شده در روزهای آینده خواهد بود . لذا داوطلبان می بایست در تاریخ و ساعت مقرر در کانون ارزیابی شایستگی داوطلبان  آزمون استخدامی حضور یابند . برابر دستورالعمل ، پذیرش داوطلب برای ورود به انجام مصاحبه حداکثر تا قبل از اتمام روال ارزیابی تکمیلی (خروج ) اولین داوطلب مجاز خواهد بود .

تذکر 1: در صورت عدم مراجعه در تاریخ و ساعت مقرر امکان انجام مصاحبه در تاریخ دیگر مقدور نبوده و داوطلب از روند مصاحبه حذف می گردد.

تذکر 2: از آوردن وسایل الکترونیکی اعم از هر گونه تلفن همراه ، هندزفری،MP3 پلیر ، ساعت هوشمند و همچنین سایر وسایل شامل کیف ، دفتر ، سررسید ، جزوه ، لب تاب و ... خودداری نمایید. همراه داشتن وسایل مذکور هنگام برگزاری مصاحبه ممنوع بوده و از مصادیق تخلف و تقلب به حساب می آید .

تذکر 3: داوطلبان می بایست یک روز قبل نسبت به شناسایی آدرس مرکز آزمون اقدام نمایند تادر تاریخ مقرر بدون هرگونه تاخیری در جلسه حضور یابند .

همراه داشتن موارد ذیل اجباری می باشد؛

1.همراه داشتن اصل کارت ملی

2.در صورت کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی ارائه اصل و تصویر مدرک (بدیهی است درصورت عدم ارائه مدرک در زمان مصاحبه امکان دریافت و اختصاص امتیاز به داوطلب امکان پذیر نخواهد بود )

آدرس مکان مصاحبه : زابل – خیابان هامون – روبروی استادیوم ورزشی – کلینیک تخصصی و فوق تخصصی علی ابن موسی الرضا(ع) طبقه اول

داوطلبین موظفند طی 48 ساعت آینده هر 12 ساعت نسبت  به بازدید از سایت جهت اطلاع از تاریخ و ساعت مصاحبه اقدام نمایند.

ارزیابی تکمیلی براساس محورهای مندرج در صفحه 18 دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ( به شرح زیر ) برگزار خواهد گردید.  




( ۱۳۰ )

نظر شما :