تکذیبیه مهم و فوری؛

اختلاس ۷۰۰ میلیاردی در دانشگاه علوم پزشکی زابل کذب محض است و صحت ندارد/ با تمامی منتشر کنندگان متن های دروغین از طریق قانون برخورد خواهد شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۴ کد : ۶۴۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۷۵
اختلاس ۷۰۰ میلیاردی در دانشگاه علوم پزشکی زابل کذب محض است و صحت ندارد/ با تمامی منتشر کنندگان متن های دروغین از طریق قانون برخورد خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ در پی انتشار متن هایی با موضوع اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی زابل به اطلاع عموم مردم می رساند که این موضوع صحت ندارد و اصلا مبلغ گفته شده طبق بودجه دانشگاه علوم پزشکی زابل عقلانی و باور کردنی نیست.

بیش از 95 درصد بودجه دانشگاه در قالب حقوق و مزایای کارکنان بطور مستقیم از خزانه مرکزی به حساب آنان واریز می شود و سایر اعتبارات تخصیصی نیز به هیچ وجه تناسبی با رقم رویایی و عجیب اعلام شده در شایعات ندارد.
بودجه سازمان‌های دولتی طی ساز و کار مشخصی ، نه به یک باره بلکه در بازه های زمانی مختلف به سازمان‌ها تحویل و تحت نظارت چندین ارگان نظارتی و حفاظتی هزینه می‌گردد و آنچه تخریب کنندگان به وجهه نظام به آن دامن می‌زنند کذب محض بوده و فاقد صحت می باشد.

بدیهی است کلیه جرایم نسبت به همه افراد حقیقی و حقوقی عمومی و خصوصی تنها پس از اعلام حکم قطعی توسط مقام قضایی مورد استناد می باشد و هرگونه حدس و اعلام نظری خارج از آن در ردیف جرایمی مانند تهمت و افترا و هتک حیثیت محسوب و قابل پیگرد کیفری می باشد.

 اکنون که در آستانه رویداد بزرگی از جمله سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم متاسفانه عده ای با این نوع اخبار کذب در صدد نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

دانشگاه به نمایندگی از کارکنان خدوم بهداشت و درمان حق شکایت در مراجع قانونی از منتشرکنندگان شایعه و ایراد افترا را حق محفوظ خود می‌داند و پیگیری خواهد نمود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل


( ۵۹ )

نظر شما :