پیام تبریک دکتر میرزایی و حجت الاسلام و المسلمین شیخ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۲ کد : ۶۵۷۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۸
پیام تبریک دکتر میرزایی و حجت الاسلام و المسلمین شیخ  به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل به مناسبت عید سعید فطر

 

          بسم الله الرحمن الرحیم

 

عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است. (مقام معظم رهبری)

 

ماه پر فیض و برکت و سراسر تعبد، بندگی و ضیافت الهی به پایان رسید و مشتاقان این ماه پر برکت به اندازه توان و ظرفیت خود توشه ای از معرفت، عبودیت و راز و نیاز اندوختند. عید سعید و روح نواز فطر بیش از آن که پایان یک ماه باشد آغاز یک راه است؛ راهی که با رحمت‌ها ، عفو، استغفارها، دعا و نیایش، مناجات و گریه های شبانه برای بازگشت به فطرت الهی و یافتن هویت گمشده حقیقی انسان گشوده شده است.

 

اینجانب ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر اخیر استان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به هم وطنان عزیز و مردم شریف و ولایتمدار منطقه سیستان و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی زابل تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم طاعات و عبادات همه بندگان مخلص خدا مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد و برکات تهذیب نفس و لحظات سرشار از مهربانی و معنویت در تمام ایام سال همراه ما باشد.

 

پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین شیخ مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 

 

بسمه تعالی

 

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکر خدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

 

عید سعید فطر پایان ضیافت الهی و روزی است که خداوند متعال پاداش ویژه و هدایای خاص خود را به مومنان روزه دار و شب زنده داران بیدار دل، که به غباررویی دل، پالایش نفس و تلاش برای به دست آوردن رضای قادر متعال پرداختند، نثار خواهد کرد و بدین لحاظ این عید سعید، آغازی دیگر و تولدی مجدد است.

 

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که در ماه مبارک رمضان بار دیگر به ما توفیق عبادت و بندگی‌اش را عطا فرمود و امید است توانسته باشیم با روزه داری در ماه مهمانی خدا، زمینه تعمیق اخلاق مداری، گسترش مهربانی، دوستی و یاری رساندن به یکدیگر و خدمتگذاری به مردم را در خویش فراهم کنیم.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعاها، عید با فضیلت و پرسعادت فطر و حلول ماه شوال را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمامی تلاشگران و مدافعان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زابل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت، برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و موجبات رضایت امام عصر (عج) در هنگام ارائه مقدرات شیعیان خویش به درگاه الهی فراهم آمده باشد.


( ۲ )

نظر شما :