تیم والیبال شبکه بهداست و درمان هیرمند قهرمان جام سلامت

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱ کد : ۶۶۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۸
تیم والیبال شبکه بهداست و درمان هیرمند قهرمان جام سلامت

مسابقه فینال جام سلامت ساعت ۱۹ مورخ ۱۴۰۳/۲/۷ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و مهندس بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان هیرمند در سالن ورزشی حکیمه برگزار شد.

 مهدی مددی مسئول تربیت بدنی دانشگاه در این خصوص گفت : جام سلامت با شرکت چهار تیم، متشکل از حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت هفته سلامت برگزار و با قهرمانی تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند به پایان رسید .

وی افزود : مسابقه فینال بین تبم های شبکه بهداشت و درمان هیرمند و تیم بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) برگزار شد که با برتری و قهرمانی تیم شبکه هیرمند به پایان رسید، تیم بیمارستان دوم و تیم معاونت آموزشی در رده بندی با غلبه بر تیم شبکه بهداست و درمان زهک به مقام سوم دست یافت.
 
وی ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه که حامی ورزش کارکنان طی چند سال اخیر بودند، گفت : این مسابقات با همکاری هیات والیبال و داوری شهرستان زهک با کیفیت بسیار خوبی برگزار گردید که نهایت تشکر و قدردانی را از این بزرگواران داریم.

قابل ذکر است ورزشکاران حاضر از توجه ویژه رئیس دانشگاه در حمایت از ورزش و برگزاری مسابقات متعدد کارکنان تشکر و قدردانی کردند.

 


 


( ۱ )

نظر شما :