جشن روز جهانی ماما برگزار شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۶۶۶۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۸
جشن روز جهانی ماما برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳ جشن روز جهانی ماما در سالن اجتماعات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار گردید.

گرامیداشت روز ماما با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ، سرپرست معاونت بهداشت، معاون درمان، مدیر پشتیبانی و رئیس دفتررئیس دانشگاه،، مسئول حراست معاونت بهداشتی، مدیران شبکه های بهداشت و درمان، روسای بیمارستان ها و کلیه ماماهای حوزه بهداشت و درمان در محل سالن اجتماعات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید.

 دکتر رفیق دوست سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه ضمن خیر مقدم، این روز را خدمت همه همکاران مامای شاغل در حوزه بهداشت و درمان که همواره با ایثارگری های خود در امر خدمت رسانی به مادران و کودکان کشورمان کوشیده اند، تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت: بدون تردید توجه به سخت‌ کوشی توام با مسئولیت ‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت صادقانه برای مردم می ‌اندیشند. همین امر باعث افزایش ارتقای شاخص های سلامت مادران و نوزادان شده و منجر به کاهش مرگ مادری در سطح دانشگاه شده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخ رئیس دفتر نهاد رهبری در مورد مقام شامخ ماما در تسکین آلام مادران، فرزند آوری و تحکیم خانواده بیاناتی رو ایراد نمود.

 پس از آن از ماماهای نمونه دانشگاهی تقدیر بعمل آمد.

 


( ۲ )

نظر شما :