بازدید دوم دکتر صالحی از مرکز بیماران خاص زابل

۰۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۵ کد : ۶۷۸۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۹۷
بازدید دوم دکتر صالحی از مرکز بیماران خاص زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ دکتر مسعود صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ به منظور پیگیری رفع مشکلات بازدید اول خود از مرکز بیماران خاص شهرستان زابل بازدید به عمل آورد.

در بازدید اول سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل از بخش بیماران خاص، برخی از بیماران از وجود مشکلات و کمبودهایی گلایه مند بودند که در همان روز دکتر صالحی نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.

پس از آن ، دکتر صالحی صبح روز ششم خردادماه جاری به منظور بررسی رفع مشکلات در دومین دیدار خود به صورت سرزده از این بخش بازدید به عمل آورد که متوجه رفع بخشی عمده ای از مشکلات و پا برجا بودن بخش دیگری از این موانع بودند.

همچنین یکی از همراهان این بخش در گفت و گو چهره به چهره با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل از رفتار نامناسب یکی از پرسنل این بخش و کیفیت غذای اهدایی گلایه مند بود.

گفتنی است که با راه اندازی بخش تالاسمی بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک بیماران این شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان زابل ندارند و فشار کاری بخش تالاسمی زابل کاهش و خدمات مناسب تری به بیماران خواهد رسید.

قابل ذکر است بیشتر امورات بخش تالاسمی بیمارستان سیدالشهدا (ع) انجام و این بخش بزودی با پیگیری های مکرر دکتر صالحی راه اندازی و در اختیار مردم خونگرم شهرستان زهک قرار خواهد گرفت.

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :