افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) شهر علی اکبر

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۲ کد : ۶۸۵۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۹
افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) شهر علی اکبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور دکتر صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس حاجی حسینی فرماندار و شورای اداری شهرستان هامون ، دکتر خامه یار مدیر عامل جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها ، مهندس دلارام نسب سرپرست معاونت توسعه، دکتر رفیق دوست سرپرست معاونت بهداشتی ، بزی معاون شبکه بهداست و درمان هامون ، مسئولان شهر علی اکبر و اهالی ، ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) شهر علی اکبر شهرستان هامون افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر مسعود صالحی در تشریح جزئیات افتتاح این مرکز گفت: ساختمان جدید مرکز در سال ۱۴۰۰ با ۷۴۰ متر مربع زیر بنا برنامه ریزی و با کمک خیرین چندی قبل افتتاح و از امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید که مردم شریف این شهر می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره ببرند.

وی ضمن تشکر از شهرداری شهر علی اکبر بابت اهدا زمبن و جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها جهت ساخت افزود:در این مرکز خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل: واکسیناسیون، مراقبت از مادران باردار، دندان پزشکی ، آزمایشگاه و سایر خدمات انجام می شود.

دکتر صالحی ادامه داد: خوشبختانه در این مرکز پزشک به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعت حضور دارد و مردم می توانند با مراجعه در هر ساعت از شبانه روز خدمات دریافت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ نفر و ۱ هزار و ۵۰۰ خانوار در این مرکز از خدمات آن استفاده می کنند.
 

 


نظر شما :