جلوه ای دیگر از فراتر از وظیفه پرسنل اورژانس ۱۱۵ زابل

۰۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴ کد : ۶۸۶۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۳
پرسنل اورژانس ۱۱۵ بارها سانس هایی از ایثار و فداکاری روی پرده های از تعهد و اخلاص را در صحنه های مختلف به نمایش در آورده اند بی آنکه هیچ تماشگری داشته باشند .
جلوه ای دیگر از فراتر از وظیفه پرسنل اورژانس ۱۱۵ زابل

پرسنل اورژانس ۱۱۵ بارها سانس هایی از ایثار و فداکاری روی پرده های از تعهد و اخلاص را در صحنه های مختلف به نمایش در آورده اند بی آنکه هیچ تماشگری داشته باشند .
 
طبق گزارش روابط عمومی اورژانس۱۱۵ زابل, حدود ساعت ۲۲:۰۰ تاریخ ۲۹ خردادماه جاری ، خودروی یک هموطن لرستانی که چند روزی مهمان سیستان بوده است در محور زابل به زاهدان حوالی شهر سوخته در پی برخورد با موانع حاشیه جاده دچار آسیب می‌گردد.

بلافاصله موضوع به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل اعلام و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می شود، خوشبختانه در این حادثه ، سرنشینان دچار آسیب نشده و راننده خودرو که از همکاران اورژانس بروجرد تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان است به دلیل فوت پدر ، غمگین و مضطرب بود و از سویی دیگر باید سریع تر به شهرشان باز می گشت به همین دلیل نیاز فوری به کمک داشتند، بنا بر حس نوع دوستی، موضوع به اطلاع سرپرست اورژانس زابل رسانده شد .

بر حسب مهمان نوازی و یاری رساندن به این خانواده نگران که دارای سه کودک بودند ، سرپرست اورژانس به همراه کارشناسان ستادی پس از تهیه لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز ، عازم پایگاه اورژانس رامشار در محور زابل به زاهدان شده و بی‌درنگ ، با تلاش مستمر خود ، اقدام به رفع نقص و تعویض قطعه آسیب دیده خودرو می نمایند و در ساعت ۴ بامداد خودروی مهمانان دیار سیستان، تعمیر گردید .

آقای شاهوردی راننده خودروی مذکور در پایان از محبت و مهمان نوازی مردم سیستان خصوصا از رئیس و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی زابل تشکر و‌ قدردانی نموده و عازم استان لرستان شد.

 


( ۱ )

نظر شما :