دیدار سرپرست دانشگاه با خانواده معظم شهدا

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶ کد : ۷۰۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۵
دیدار  سرپرست دانشگاه با خانواده معظم شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس دکتر صالحی سرپرست دانشگاه از خانواده های معظم شهیدان پردل و کریمی بهمراه معاونین بهداشتی ، فرهنگی و امور دانشجویی ، رئیس دفتر ریاست دانشگاه ، رئیس مرکز بهداشت زابل و دبیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در مورخ ۱۴۰۳/۷/۴ دیدار نمودند .

دکتر صالحی در دیدار خانواده شهید پردل از آقای محمد رضا پردل همکار بهورز بازنشسته رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس که در حادثه تروریستی تاسوعای حسینی علیه السلام سال ۱۳۸۹ نوه و عروس در مقابل دیدگانش به شهادت  رسیدند را تسلیت و علو درجات را برای شهدای این خانواده از خداوند متعال مسئلت نمودند .

آقای محمد رضا پردل از بهورزان و تلاشگران عرصه سلامت  در دهه ۱۳۸۰ بعنوان شورای نمونه کشوری انتخاب و  از ریاست جمهوری وقت  در تهران مورد تقدیر قرار گرفته اند .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل  در ادامه از خانواده حسن کریمی ( بهورز بازنشسته روستای حیدرآباد ) که در حادثه تروریستی مورخ ۱۴۰۳/۱/۱۶ فرزند دلبندشان  سروان شهید مسلم کریمی از جان برکفان نیروی انتظامی خودش را فدای همکارانش می کند با نارنجک پرتاب شده از سوی تروریست ها خودش را روی نارنجک انداخته و با بدنی چاک چاک مانند مولایش به شهادت می رسد دیدار کردند.

دکتر صالحی این شهادت ها و عاقبت بخیری ها را نشات گرفته از نان حلال پدر که عمر پر برکت خویش را خدمتگزاری برای سلامت مردم و تربیت یافته در دامان پاک مادران بود را عنوان نمودند .

دکتر صالحی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش زحمات خستگی‌ناپذیر بهورزان ، دستور ساخت فیلم مستند توسط روابط عمومی دانشگاه  از خانواده های معظم شهیدان پردل و کریمی را صادر کردند .

 


نظر شما :