برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه دیالیز و icu با حضور اساتید برجسه استانی

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۸ کد : ۷۰۵۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۳
برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه دیالیز و icu با حضور اساتید برجسه استانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل؛ صبح امروز شنبه چهاردهم مهرماه ۱۴۰۳ به همت واحد آموزش اداره پرستاری معاونت درمان ، کارگاه آموزشی دیالیز و icu جهت پزشکان متخصص ، پزشکان عمومی و پرستاران در سالن اجتماعات شهر جدید رامشار برگزار شد.

این کارگاه با حضور دکتر صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل،  خانم دکتر میر سرپرست معاونت درمان دانشگاه، دکتر سراوانی مدیر نظارت بر درمان، قاسمی رئیس اداره پرستاری دانشگاه ،اساتید استانی و جمعی از متخصصین، پزشکان عمومی و پرستاران برگزار گردید.

دکتر صالحی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت عمران شهر جدید رامشار گفت : آموزش و فراگیری یافته های جدید علمی لازم و ضروری است و این کارگاه های آموزشی با استفاده از اساتید برجسته استانی و خارج از استان برای تمام گروه های حوزه سلامت ادامه یابد که نتیجه آن در روند ارائه خدمات به بیماران تاثیر بسزایی دارد.

خانم دکتر فرحناز میر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه به منظور افزایش سطح آگاهی متخصصین،  پزشکان عمومی و پرستاران در بخش های دیالیز و icu برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه علمی و تجربی برای اولین بار در دانشگاه به مدت ۲ روز در شهر جدید رامشار و بیمارستان امیر المومنین علی علیه السلام زابل برگزار می شود که پرستاران در روز دوم آموزش های تجربی را با حضور اساتید به صورت عملی تجربه خواهند کرد.

خانم دکتر میر ضمن تقدیر از مدیریت خوب مجموعه شهر جدید رامشار گفت: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه در این شهر نزدیک بودن به آثار باستانی شهر سوخته و کوه خواجه است که پس از پایان دوره حاضران در کارگاه  از این مجموعه های تاریخی بازدید به عمل می آورند‌.


قابل ذکر است از آقای ابوذر نکویی مدیر عامل شرکت عمران شهر رامشار  توسط دکتر صالحی به دلیل همکاری خوب در برگزاری این کارگاه و همچنین امکانات مناسب قدردانی شد.


( ۱ )

نظر شما :