آسیب دیدگان حادثه اورژانس زابل دلجویی و تقدیر شدند

دکتر صالحی: با جدیت پیگیر این حادثه هستیم/ضاربان باید به سزای اعمالشان برسند
۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۲ کد : ۷۰۷۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۵۸
آسیب دیدگان حادثه اورژانس زابل دلجویی و تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل، دکتر صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل به همراه خانم دکتر میر سرپرست معاونت درمان، مهندس دلارام نسب سرپرست معاونت توسعه  مدیریت و منابع ، مهندس رمرودی سرپرست حراست ، مهندس جودی پور مدیر دفتر ریاست دانشگاه ، با حضور در محل مرکز فوریت های اورژانس 115 زابل از پرسنل اورژانس که شب پنج شنبه ۱۹ مهرماه  مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند تقدیر و دلجویی کردند.

دکتر صالحی در این دیدار ضمن محکوم کردن این اقدام که باعث آسیب جسمانی به پرسنل سختکوش اورژانس زابل شده است گفت: با جدیت کامل پیگیر این بی قانونی هستیم و تا زمانی که به این افراد به سزای اعمال خود نرسند دست نخواهیم کشید.

وی افزود: پرسنل اورژانس 115 یکی از سختکوش ترین قشر در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی زابل هستند که با سرعت در مواقع حساس، خود را به محل حادثه می رسانند اما متاسفانه برخی از افراد با حرکات ناشایست و مجرمانه برای این عزیزان ایجاد مزاحمت و همانند حادثه اخیر  چنین حوادثی را رقم می زنند.

دکتر صالحی در ادامه ضمن تقدیر از این عزیزان گفت: چندی قبل نیز در حادثه مشابه یکی از خودرو های آمبولانس اورژانس زابل توسط چند ضارب مورد حمله قرار گرفته بود که خسارات چند صد میلیونی بر جای گذاشته است.

مهندس محمدی سرپرست فوریتهای پزشکی زابل  همچنین  آقای جارچی  و آقای گزمه حادثه دیدگان اوژانس زابل که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند از پیگیری های سریع ریاست، حراست و معاونت درمان دانشگاه مراتب قدردانی خود را بیان کردند.
 


( ۲۰ )

نظر شما :